Gratis retourneren in de shop

Voor 12u besteld, zelfde dag verzonden (Ma-Vr)

Veilig betalen

Gratis verzending vanaf 100€ (Enkel in België)

Altijd verzekerd verzonden!

Retourneren & ruilen


Ruilen, retourneren of verkeerd artikel ontvangen?

Ben je niet helemaal tevreden over het product dat je ontvangen hebt? Ruilen of retourneren is bij ons geen probleem. Even goede vrienden! Voor een goede afhandeling vragen wij je wel om de volgende zaken in acht te nemen. Zie voor alle voorwaarden ook naar onze kleine lettertjes.

 

  • Binnen 14 dagen kun je de ontvangen bestelling of delen daarvan aan ons retourneren.
  • Wij zijn een klein bedrijf, de retourkosten zijn dan ook helaas ten koste van de klant, tenzij je het artikel ons zelf terug bezorgt in onze shop.
  • Je dient tijdens deze termijn zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking!
  • Bij gesealde producten, zoals sterke dranken, koffiebonen, gemalen koffie, scheerkwasten en scheermessen, ... mag het seal niet verbroken zijn.
  • De artikelen mogen niet zijn gebruikt. 
  • In verband met hygiëne dienen zeep en andere verzorgingsproducten bij retour in een ongeopende (gesealde) verpakking te zitten. Verzorgingsproducten die niet fabriek geseald zijn en door Boutique Albert niet geseald verzonden worden, kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
  • De artikelen dienen in de originele verpakking te zitten. Ook het retourzenden dient te gebeuren in de originele verpakking.
  • Wanneer je artikelen wilt ruilen of retourneren dien je het formulier voor herroeping volledig ingevuld mee te zenden met de artikelen. 
  • Dit formulier vind je onderaan onze pagina. Je kunt dit uitprinten, invullen en meesturen.
  • De waarde van het aangekochte goed wordt omgezet naar een cadeaubon. Mocht je geld retour willen ontvangen, dan dien je op dit formulier je bankgegevens te zetten. Wij betalen je dan uiterlijk binnen 14 dagen het betreffende bedrag terug. Deze termijn gaat in op het moment dat wij de goederen terug ontvangen.

Je retourzending kan je samen met je retourformulier terugzenden naar:

Boutique Albert

Afdeling: Klantenservice

Plaats 14

8930 REKKEM


Verkeerd geleverd artikel

Wij doen ons uiterste best om je snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er door ons een foutje wordt gemaakt (missen is namelijk menselijk) en je een verkeerd artikel krijgt toegezonden.

In dit geval dien je te allen tijde eerst contact op te nemen met onze klantenservice via info@boutique-albert.be of via het contactformulier. Wanneer je een verkeerd toegezonden artikel moeten retourneren, dan betalen wij de verzendingskosten terug. Indien je zonder eerst contact op te nemen met onze klantenservice een verkeerd geleverd artikel retourneerd, zijn de verzendkosten voor rekening van de klant. 


Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×